Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Fiesta - pokračování.....

 o Navštíveno 10555x o
o 17.06.2010, 09:23 | Nismo.Power
aby si tuky nemyslel že na to už seru ( [ Link ] )
:)
zase holka dostala pár novejch věcí jako třeba všechny čepy a táhla na předku, repas třmenů, repas převodky řízení (odešla samovolně= závada)

a včera se konečně sehnalo to hlavní aneb dárce orgánů takže se bude moct začít pokračovat s něčim co má smysl :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power



o 17.06.2010, 09:24 | Nismo.Power

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 17.06.2010, 09:24 | Nismo.Power

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 17.06.2010, 09:24 | Nismo.Power

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 17.06.2010, 09:28 | Nismo.Power
z dárce buou odebrány orgány a to :
-komplet motor +komplet svazek celýho auta
-sedačky
-el.okna a centrál
-tapecáky
-řízení
-přední chlazený brzdy s většima třmenama
-kus "bodykitu"
-možná střešní okno
-přední nápravnice se stabilizátorem (1,3 nemá)
-tlumiče + přeskládat snížený pružiny když sednou
o 17.06.2010, 09:30 | mrazik
A ja doufal, ze to ma 1.8 96kW po kapotou, skoda.
o 17.06.2010, 09:30 | Escudo
ty woe vždyť tohle je v lepšim stavu než ta tvoje :o))) jenom přehoď značky
o 17.06.2010, 10:13 | Milhauzz
Sis splet hovno s kokinem ne? Tohle není tuning ale repase :)
o 17.06.2010, 10:32 | Lucni.konik
Pokud je to stejný jako u esca, tak tam šíbr nedáš - páč střecha má pertlování po obvodu dolů - teklo by ti tam. Ono u fiesty není šíbr co závidět - kroutí se kastle pak. Ostatní by mělo sednout.
o 17.06.2010, 10:54 | Petura
nismo a ford, už jenom tohle mě rozesmívá :o))))

o 17.06.2010, 12:15 | Nismo.Power
mrazik... to je nesehnatelný.... tenhle motor ale taky s přehledem udělá kolem 120hp takže rozdíl na těch 130 už neni tak hroznej zase, tady by asi stačilo trochu poladit vačku a bude to už dost znát :) popř. pak jít cestou snižování váhy....

escudo : neni neni :) ty si s tim jel fakt asi v nejhorší možnou chvíly kdy to šlo :)

milhauzz : neřikám tomu zatim tuning :)

konik : dobrej postřeh, asi se na to vybodnu když už tam budou el. okna.... maximálně bych ale zkusil sehnat tu rolovací střechu ta se mi líbí fakt :) jinak to auto se podlě mě absolutně vůbec nekroutí, kámošovi ted na passatu z tečky udělalo kroucení metr dlouhá prasklina zatimco fiesta má taky ale neleze to nikam :)

Petura : mě taky, ale za tu "cenu" ..... první sem dostal zadáčo od tukyho a tohle co je na foto stálo 2k takže lol :)
o 17.06.2010, 12:25 | Lucni.konik
Futura ti k tomu kroucení řekne svý......má fiestu....s šíbrem.
o 17.06.2010, 12:33 | futura
Jo, vrele nedoporucuju strechu kuchat, spis rozperu dopredu a dozadu. Hod to za ten hak vepredu na hever a zkus otevrit a zavrit dvere u ridice, prejde te to.
Sibr bohuzel nemam, ten by byl trosku tuzsi, jen okno a nadavam na to, kudy chodim i jezdim.
o 17.06.2010, 12:42 | Nismo.Power
tak asi na to dlabu no :) ale náhodou za hák sem jí už xkrát zvedal neb pod auto heverem nezajedu a dveře dou uplně normálně.... asi ta moje je nějaká tvrdší.... ani když sjíždim s chodníku apod tak nepozoruju nic.... rozpěry určitě vyrobim :)
klima se asi nedělala ani s tou 1,6kou co ?
o 17.06.2010, 13:15 | futura
Se z toho po..., jemu se to nekrouti!!! A to to fakt nemam zrzavy.Si toho vaz. O klimose v MK3 jsem nikdy neslysel, maximalne servo, klima se davala az od 96 tusim do MK4.
o 17.06.2010, 13:53 | Nismo.Power
no jako fakt se to nekrouti :) kdyby jo tak čelní sklo už je na dvě půlky a to tam ještě je fakt tvrdej podvozek :) na klimu teda zapomenu a servo na to se vyprdnu to nemá smysl dodělávat....v týhle xr2 jde parádně lehce proti tý 1,3 tak to stejně prohodim všechno
o 17.06.2010, 14:03 | futura
Hehe, nakonec zapomene na nejaky zamorsky kramy a bude hejckat fordika.
o 17.06.2010, 14:26 | Escudo
nj, senilní
o 17.06.2010, 16:07 | Kesam
To jsem na to zvědavej co z toho bude hele :-) Jak je to s motorem převařovat držáky ??? Tam se to musí naházet všechno i s nápravou přední vid?
o 17.06.2010, 21:17 | BadyS
to má ještě cenu dávat do hromady takovéto stroje ? :-O
o 17.06.2010, 22:13 | Nismo.Powerová
futura : nehrozí..... je to škopek to řikám všude, ale do toho práglu proč ne, ale zase nechci aby mi někdo ujel takže se s tim musí něco dělat.... nejsem vůbec zvyklej na slabý auta :D


Kesam : vůbec, vyndáš nandáš..... je to uplně stejný akorát tam samo naházim svazek a ecu pro to efi ..... xr2 má akorát vyztuženou nápravu mezi levou a pravou stranou to je vše...... já to vezmu naprosto komplet takže na předku nezbyde vůbec nic jen posilovač :)

BadyS : tak cenu..... mám se v čem rejpat, dělám něco záslužnýho.... dostal sem jí zadarmo a tuhle xr2 koupil za 2k..... sice už ve fiestě je tak 25k ale neuděláš nic :)))
o 17.06.2010, 22:17 | Nismo.Power
sry blbej account :)





!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DŮLEŽITÉ !!!!!!!!!!!!!!

KAŽDEJ KDO BY VĚDĚL JAK NA VÝKON U TÝ 1,6EFI POPŘ. MĚL UŽ S TIM NĚJAKOU ZKUŠENOST TAK BUDU RÁD ZA RADY/NÁPADY..... UŽ TO TAK NĚJAK ŘEŠIM I S JEHO VELIČENSTVEM ALE POKUD NĚKDO MÁ JEŠTĚ NÁPAD NĚJAKEJ TAK BUDU RÁD.....
samozřejmě sání bude, vejfuk bude taky vyvařenej bez katu..... ale nějak další cestu jak na výkon musim najít a nechci turbo......

dá se na 1,6efi čip do jednotky udělat ?
o 17.06.2010, 22:33 | Lucni.konik
doporučuju probul.....
o 18.06.2010, 09:04 | futura
Podle mne s tim ne moc pracnym a drahym zpusobem jo extra zazraky neudelas, mozna se nejakejma upravama doplnej ty semici, co pochcipali starim.V Escu RSi se stejnym motorem bylo 115k z fabriky, o moc vic se asi bez ujmy na zpusobilosti k beznymu pouzivani tezko vyhrabe.Hele, nezbydou ti z toho darce organu nejaky veci, napr. listy k oknum, pasy atd.?
o 18.06.2010, 13:49 | Nismo.Power
tak myslim že aspon 150hp z tohohle motoru nemůže bejt problém.... 180 asi tak max bez přeplnění....

určitě z toho zbyde dost věcí :) pásy sem si chtěl zrovna přeházet že vypadaj lehce víc černě než moje ale fungujou v obou..... lišty nevim který, podle mě obě co mám je maj nic moc :D se pak domluvíme a co se ti bude šiknout tak si vemeš :) stejně až to překopu tak zbytek by šel do šrotu :)
o 18.06.2010, 14:15 | mrazik
Nismo nez z toho dostanes 150 krecku, tak bude jednodussi sehnat dvoulitr z mondea a nacpat ho dovnitr a hlavne to bude levnejsi.
o 18.06.2010, 14:26 | Nismo.Power
tak zase tohle tam sedne jak nic to je hlavní výhoda..... a rozhodně tyhle auta jezděj vrchy takže ty koně tam pudou nahnat určitě ;-))
ono by asi bohatě stačilo odlehčit kliku, ojnice a setrvák a už by to udělalo velkej rozdíl, k tomu ještě připočíst jinou vačku, stáhnout hlavu doladit to v ECU a už se musí jednat o něco daleko nad 150hp :)
ale to zatim nehrozí.... zatim postačí těch 103 nebo 110 co by to mělo mít..... a jen "čip" by měl umět ze 103 na 119 asi....
pokud příjdu na né moc složitej způsob jak dodělat turbo tak do toho samo pudu.... už sem koukal a jezdí to i kolem 300-350hp :D
o 18.06.2010, 18:50 | crestik
...tak na jednu stranu se tu dělá sranda z toho, jak čipujou malé motory, jak to je neznatelné a u staré 1,6tky od né zrovna expertních motorářů to přihodí 15koní. Člověk se furt učí, tak by mě zajímalo, jakým fyzikálním principem se zvýší výkon motoru odlehčením jeho částí, když se mu nepřidala vstupní energie. V lepším případě bych řekl, že se omezí ztráty a naplní se předpoklad pro schopnost používání vyšších otáček.
Každopádně pokud takhle jednoduchou cestou lze z fiesty získat +50% za malých financí, tak bych měl, beze srandy, další minimálně dva podobné motory na kšeft
o 18.06.2010, 20:45 | JR
Nismo si rad zaprehani .... z toho motoru ten vykon jde sice dostat, ale zivotnost motoru uz se potom pocita v hodinach ...
o 18.06.2010, 22:30 | Muff
A co to krmit karbcema??Takové 2 webery udelají větší peklo než nechat vstřikování a čipa :-)
o 18.06.2010, 23:13 | walish
co takhle do toho dát motor z 1.6RST? tam by se ty úpravy dělaly líp...
o 19.06.2010, 15:22 | Tichy
JR: jj svata pravda..btw. na Nismovo prehaneni a americky neprekonatelny, nejvic nejlepsi auta, uz si tady snad kazdej zvykl :))
o 19.06.2010, 17:53 | mrazik
A sehnat cip na tenhle motor je spise scifi a pokud se nejaky sezene, pak bude lepi ty penize propit a uzije si clovek vic. Nismo nam to psal asi v budovatelskem nadseni.
o 19.06.2010, 21:16 | JR
Tak chapu, ze Ford je americka znacka, ale Fiesta je evropsky auto :)
o 21.06.2010, 12:04 | Nismo.Power
crestik.... psal sem že se dělá, né že tutově přidá ony koně :)

Muff : jj taky to jde, bud se tam dá udělat 2x weber nebo karbece z motorky...

walish : to sem zprvu sháněl ale nereál.... řek bych ale že by to šlo překopat a mít k tomu pouze ecu od turba

JR : jo jo, sice původ je amerika ale evropská pobočka s tim nemá lautr nic společnýho :) je to jebka samo....

BTW tyhle motory opravdu jezděj s cca 150-180hp do vrchu, životnost je samozřejmě věc druhá, ale když 1,6od hondy vydrží vklidu 500 i víc tak co by né tohle ;-)
o 21.06.2010, 12:07 | Nismo.Power
jinak samo bavíme se o výkonu kterej bude s jinou vačkou, KP a doladěnej v ECU.... a samo ten výkon bude v kdesi v otáčkách nahoře....

kolega má 1,3ku polo který má taky 121hp na brzdě, vačka/hlava/sání ..... origo nevim kolik to 6N polo má koní...
o 22.06.2010, 07:53 | futura
Tak ja mel pocit, ze tohle auto ma bejt obycejnej delnik maximalne trosku vylepsenej, ale tohle uz vypada na stavbu speciala.Ale pocitam, ze po jednom parkovani treba na jizni spojce nastane navrat do reality.
o 22.06.2010, 08:10 | Nismo.Power
zase ne special.....ale když už tak už, pořádný auto do prahy přece musí bejt snížený a silný ne ? :D snižovat se bude ještě mnohem víc, výkon zprvu nechám někde u série a pak se vtom pohrabu..., už sem toho našel dost na tyhle CVH motory a ladit se to dá opravdu vklidu do 170+ hp N/A a k 350 s turbem :) jen tam pořád jen základ používat jiný fordí součástky z podobnejch motorů :)
o 22.06.2010, 10:25 | futura
Hehe, tak to porid poharovy Bilsteiny, to bude do Praglu presne vonco, teda jsou jinak bozi, to jo.Si pockam na dalsi vyvoj, ale ty origo veci do srotu jeste nedavej, schovej si je chvili.
Nejsi ty zvyklej u tech velkejch bestii na odpojovani nepotrebnejch valcu? Tady bych to videl na pripojeni dalsich spis.
o 22.06.2010, 10:28 | Lucni.konik
:-))))))))))) jj, chce to sundat ty růžový brejle. Za poladění chrchly, co za pár hodin klekne bys měl další dvě STS-ka. Radím, vysrat na to. Hoď do toho zmetka z mondea nebo focuse a uděláš nejlíp.
o 22.06.2010, 17:29 | Nismo.Power
tak jasný, taky to vidim že to tak dopadne...... uvidim jak to pojede až se to přehází a podle toho se to samo bude odvíjet... pokud to bude bída tak to zkusim někam 140-150hp uhnat, to prostě jít musí ;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4029 sekund.